بهترين بازي سال 2014 (DRAGON AGE INQUISITION )


 

 

 

توضیحات بازی: یکی از بهترین رویکرد‌هایی که سازندگان در نسخه جدید(Inquisition) پیش رو گرفته اند، متغیر بودن شرایط محیطی و البته تغییرات آب و هوایی است که باعث می‌شود تا بازیکن با دنیای پیرامونش ارتباط عمیق‌تری برقرار کند، این ارتباط برقرار کردن باعث می‌شود تا برای انجام ماموریت های اصلی و فرعی اشتیاق کافی بوجود آید. بحث در مورد گیم‌پلی یک بازی RPG کاملاً معمولی بسیار سخت است، حالا فرض کنید اگر بخواهیم در مورد گیمپلی عنوانی همانند Inquisition که بنا به گفته سازندگان ترکیبی از گیمپلی دو عنوان قبلی از این فرانچیز است، چقدر می‌توان سخت باشد. البته شاید بتوان گفت بحث در مورد گیمپلی در سری بازی Dragon Age سهل و ممتنع است. یعنی می‌توان خیلی ساده به موارد و عناصر اصلی GP اشاره کردولی برای توضیح این المان‌ها نیازمند کمی آشنایی بیشتر با سبک RPG و بخصوص تجربه دو عنوان پیشین هست. سال ۲۰۱۳ شاید برای طرفداران سری بازی‌های DA(DragonAge) سالی پر از هیجان بوده باشد، زیرا در همین سال بود که اطلاعات جامع و نسبتاً کاملی در مورد گیمپلی بازی منتشر شد که بزرگترین دلیل ممکن برای دیگر گیمرهاست تا بتوانند وارد دنیای عظیمی که شامل جادوگران، اژدهایان و شوالیه ها می‌شوند، بشوند. این بازی به طور کامل Open World ساخته شده است، بدین معنی که به هر نقطه از مناطق مختلف بازی که بخواهید می‌توانید سفر کنید و از ماموریت‌های لذت بخش و مفرحی که سازندگان قولش را داده اند، استفاده کنید و به جنگ بزرگترین دشمنتان در این بازی یعنی اژدهایان بروید.
 

همانند نسخه‌های پیشین، در این نسخه هم امکان شخصیسازی کاراکتر‌ها وجود دارد و بازیباز بر اساس علاقه خود می‌تواند از آیتم‌های مختلف برای هرچه شخصی‌تر کردن کاراکتر استفاده کند. می‌توان علاوه بر جنسیت، نوع نژاد که از چهار گروه مختلف قابل انتخاب شدن است، یکی را برای شخصیت خود انتخاب کنید. در این بین نژاد‌های human, dwarf, elfوQunari وجود دارند که بازیباز می‌توان نژاد خود را از بین ۳ کلاس موجود (Warrior, Rogueو Mage) انتخاب کند. تمام کاراکتر‌ها از همان ابتدا دسترسی محدودی به آیتم‌های مختلف منجمله ؛ شمشیر، کریستال های جادو، خنجر های مختلف و… دارند که بر اساس کلاسی که بازیکن انتخاب کرده است از قدرت خاصی برخوردار هستند. امکان ساختن معجون و وسایل مختلف در این نسخه از DA وجود دارد که خبر خوشحال کننده‌ای برای طرفداران این سری تلقی می‌شود. با وجود سیستم Crafting می‌توان به خلق آیتم‌هایی دست زد که برای به دست آوردن آنها در حالت عادی نیازمند هزینه کردن مقدار زیادی Point هستید، البته لازم به ذکر است که بر اساس الگو‌هایی که در بازی وجود دارد می توانید آیتم‌های ابتدایی درست کنید ولی با کمی گشت و گذار و پیدا کردن الگو‌های جدید امکان درست کردن وسایل و آیتم‌های قوی‌تر وجود دارد. یکی از نکاتی که می‌توان نوید سخت‌تر شدن بازی نسبت به دو عنوان قبلی باشد، تغییرات در سیستم سلامتی و جادوها است که اینبار برای استفاده از جادوها و پر کردن میزان سلامتی نیازمند استفاده از آیتم های مربوطه خواهید بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: